SLADKE ZDRAVE HRUŠKE

6 Avg

Hruške

Hruške so sladek sadež, ki vsebuje 12 odstotkov sladkorja, bolj zrele še več.
V hruškah so v malih količinah tudi vitamin C, E in A ter vitamin B kompleksa.
Ko boste zaužili hruško boste dobili nekaj prehranskih vlaknin ( do 4 g na 100 g neolupljenega sadeža).

Hruške vsebujejo veliko vode (80 – 90 odstotkov).
So krasen diuretik in pomagajo pri razstrupljanju telesa.
So zelo hitro prebavljive, pospešijo prebavo in prečistijo črevesje.

Hruške

Ker vsebujejo zadostne količine fosforja so pomembne pri delovanju srca in ledvic.
Gradijo zobe in kosti. V kuhinji se uporabljajo za peciva, zavitke, različne druge sladice.

Pozne sorte hrušk so okusne dušene in kuhane. Iz tepk pripravimo kašice in omake.

Meni osebno je zelo okusna sladica dušena hruška. Zelo okusne bodo, če jih boste dušili v limoninem soku.

Hruške

Uporabite jih v kompotih, sadnih kremah, katerim lahko dodate krasne začimbe in zelišča: ingver, klinčki, cimet, melisa, meta.

Hruške se zelo lepo podajo z orehi in plemenitim sirom. Pri vsaki jedi, pa le poskusite dodati limonin sok, da ne porjavijo.

Zrele hruške porabite v 2 do 4 dneh. Niso primerne za zamrzovanje. Prezrele so mokaste, koža je rjavkaste barve in neprijetnega vonja.

RUKOLA S HRUŠKAMI

Potrebujete:

Rukola
Sveže hruške
Lešniki
Svež limonin sok
Olivno olje
Med
Sol

Priprava:

Rukolo operemo in odcedimo. V posodi zmešamo rukolo, na koščke narezano hruško, sesekljane lešnike. Pripravimo preliv iz ostalih sestavin in prelijemo preko pripravljene rukole. Dober tek!

Hruške

Pripravila: Marjetka Založnik, svetovalka za zdravo prehrano 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja