Priprava otroških kašic

31 Avg

m_37-550x413

Za prvo jed lahko kuhan riž zmešamo z vodo, nadomestkom za materino mleko ali materinim mlekom in pretlačimo v kašo, gosto kot kremna juha. Lahko poskusimo z riževimi kosmiči za dojenčke. Če vašemu dojenčku tekne, čez dva tedna poskusimo s kuhanim in v kašo pretlačenim jabolkom ali hruško; kasneje tudi pretlačen krompir in korenček.

Za dojenčke je mogoče dobiti več vrst ekološko pridelanih kašic. Raje pa pripravimo kašice doma, na primer banano, lahko preprosto zmečkamo z vilicami. Druge vrste sadja lahko pretlačimo skozi sito. Vlakna in peške moramo odstraniti, sadje in zelenjavo pa pred kuhanjem olupimo. Dojenček težko prebavi čvrste vlaknine. Dojenčkovi hrani moramo začeti dodajati več beljakovin – mesa, rib, sira, jogurta in fižola. Beljakovine je potrebno dodajati postopoma,sprva samo enkrat na dan, da dojenčku ne bi preobremenili ledvic.

 

Prvi tedni navajanja na čvrsto hrano so čas, ko otroka spodbujamo, naj poskusi novi konsistence in okuse.

 

Živila, ki se ki se jim izogibamo

Iz dojenčkove prehrane izključimo naslednje sestavine:

  • Sol bi dojenčku lahko preobremenila ledvice.
  • Prevelike količine sladkorja lahko povzročijo zobno gnilobo. Sicer pa sladkor takoj preide v kri in povzroči hiter, nenaraven porast energije.
  • Pšenica in rž vsebujeta gluten, ki lahko pri določenih dojenčkih sproži celijakijo, če ga uživajo pred 6 mesecem.
  • Pri majhnem številu malčkov lahko izdelki, v katerih so oreščki, povzročijo resno alergijo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja